
Sharp erbjuder ett omfattande service och supportupplägg. Det team av supporttekniker som är specialiserade på Sharp POS sitter i Helsingborg och supporten har öppet mellan 08:00 till 22:00 samtliga årets dagar.
Supportteamet har möjlighet att koppla upp sig och fjärrstyra din Sharps POS och avhjälpa alla tänkbara situationer eller frågor som kan uppstå.
Supportteamet hanterar även frågor kring betalkortsterminaler, kvittoskrivare och övriga tillbehör och tjänster som är levererade av Sharp. Samtliga ärenden loggas i Sharps ärendehanteringssystem.
Att all utveckling av Sharps POS mjukvaror sker i samma lokaliteteter som supportteamet sitter i bidrar till kompetens och produktkunskap på branschens högsta nivå.
Joursupport
Vår joursupport är en tjänst som vi tillhandahåller våra kunder att nyttja till akuta problem efter ordinarie arbetstider.
Exempel på akuta problem
- Kassan startar inte
- Det kommer inte ut något kvitto
- Kortterminalen fungerar inte
Exempel på ej akuta problem
- Problem med rapportutskrifter
- Programmering av kassan
- Nyinstallation/utbildning